kolmapäev, 30. juuli 2014

Pääsupojade päästmine

Ma ei saa aru, mis inimestel arus on.
Täna hommikul hommikukohvi kõrvale laptopi kaant avades ja facebooki avades jäi mulle silma ühe mu lemmikblogija positus, kus nagu ikka ta teatab uuest sissekandest. Lugesin siis, et korraldatud on petitsioon ja kogutakse allkirju, et päästa pääsupesi.

Viisin end teemaga kurssi ja püha jumal mida mu silmad nägema pidid. Õismäel olev korter, kelle kinnisvarahalduriks on keegi Anne Nuude, lasi töömeestel kinni betoneerida katusealune (?), kus asetsesid mitmed pääsupesad.

Kuuldavasti jäid sinna lõksu kümneid, kui mitte sadu äsja koorunud pääsukesi ja mõni pääsuema.
Ma isegi pole kindel, kas jutt on siis pääsukestest või piiritajatest, see pidi üldse teine linnuliik olema. Küll aga kurb on see, et linnukeste emad on juba mitu päeva tiirelnud ümber maja ja üritanud meeleheitlikult oma poegade juurde saada.

Kuna petisioon toimis ja see pani Keskkonnakaitseinspektsiooni perset liigutama, siis nüüd on vist juba poolteist tundi tegeletud betooni lahtimurdmisega. Tund aega hiljem leiti ainult üks lind, aga ka see on hea uudis.

Ma üldiselt ei saa aru üldse, miks sellised inimesed üldse eksisteerivad, et näevad, et pääsukeste pesad on räästa all reas ja siis võetakse kätte ja betoonitakse nende silme ees see kinni. Umbes et ah, mis te ikka siutsute, müürime teid nüüd siia piinarikkalt surema- õhupuudusesse, palavusse, janusse ja nälga.
Tõsiselt loodan, et karma teeb sellistele mitmekordselt tagasi!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar