reede, 1. august 2014

Puhkealad

Kuna meil on perega plaanis sõita lähiajal kuhugile uude kohta puhkama, siis uurin ka siit, et ehk keegi teab Eestis mingeid huvitavaid ja häid puhkekeskuseid, kus hind ei oleks ka just väga kirves.
Ise mõtlesime Viljandi piirkonda, kus oleme käinud Aiku puhkealal ja see oli väga mõnus koht- ujumiskoht, kaatrid, vesirattad, kämpingud, skuutrid jms. Täpselt ei mäletagi, sest ma olin suhteliselt noor kui seal käisime.

Järvamaalt väga kaugele pole mõtet pakkuda neid kohti, sest sellest poleks kasu, kui hakkaksime Eesti teise otsa sõitma lihtsalt selleks, et pappi peale maksta ja seal kükitada.

Kuna on isegi plaan juba homme sõita, siis uurin ja puurin siin erinevaid kohti, aga pole nagu leidnud ja otsingi inimest, kes on mõnda kohta ise külastanud ja ka rahule jäänud. :)

23. august on Lauri vanaema juubel, aga kuna mu vanemad on tol ajal Peipsi ääres ja ka täpselt sel päeval on mu vanavanemate pulma-aastapäev, siis kiskus see alguses keeruliseks. Kuna Lauri käib meie perega igal pool ja mina nende perega olen väheseid kordi käinud, siis oleks viisakas pigem ikka sünnipäevale minna.
Mainin seda igaksjuhuks ka siin, et mul meelest ei läheks ja õhtu poole meili saadaks, kas oleme tulijad või ei. Mul ju kohutav kalamälu vahepeal.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar