kolmapäev, 13. august 2014

Meeste ja naiste erinevused

Viskasin ühele blogile silma peale, kus oli võrreldud meeste ja naiste vahelisi erinevusi. Ma ei tea, enam ma seda postitust ei leia, ehk on ära kustutatud, aga... mingi teema oli ka feministidest. Oli postitatud pilte esemetest, et kui erinevalt naised ja mehed mõtlevad.

Kasvõi tühipaljas kruus, millest juua. Oli toodud kaks võrdlust- meeste ja naiste tass. Üks autodega, teine musisuudega. Minu arust sellised kruusid on täiesti labased ja pigem 13-aastaste suhete teemad. Et nüüd peavad kõik asjad olema sellised, minul girly-things, sinul boy-things. Mina näiteks joon küll kutiga samas kruusist ja ei tee teist nägugi, kui kruus peaks olema liiga "poisilik". Või kuidas neid üldse eristatakse? Piltide järgi? Värvuse? Sanga iseärasuste?

No igatahes. Olid toodud ka pildid, naiste asjad ja meeste asjad, et milliseid asju kasutavad mehed ja kui palju ning milliseid asju naised, ning kui palju. On ju ka juba tõestatud, et naistel on rohkem igasugu pudi-padi ja mehed kasutavad väheseid asju, kuid neid, mida on tingimata vaja. Ma ei tea, kui palju selliseid asju paaridel ette tuleb, aga ma pakun, et on olemas ka naisi, kes EI osta igasugu jama kokku ja kasutab ka ainult seda, mida tal päriselt igapäevaelus vaja läheb. Või noh, mõni on kindlasti ka selline, kellel läheb kõike vaja. Üüratus koguses.

Ma ei oska end kuskile liigitada, aga kaldun arvama, et ka mina olen see pudi-padi naine.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar