reede, 22. august 2014

Puhas Loodus

Olen saanud palju vastukaja Orto "Puhtast Loodusest".
Küll olen lugenud, et paljudele ei ole sobinud ja selle sarja tooted ei kõlba kuhugile ja kes teab mida veel. Kuna aga mu vanaema on Puhta Looduse fanaatik, kui nii võib öelda, siis olen ka mina hakanud vähehaaval katsetama tooteid, mida neil pakkuda on.

Šampoonidest olen kasutanud nõgese, takja ja saialille šampoone ja ma olen rahule jäänud. Ei ole ninnatorkava lõhnaga, pigem isegi lõhnatu, mis on väga hea. Juukseid ei jäta kahuseks, peadligi hoidvaks või üldse midagi. Pigem teeb pehmeks ja läikivaks.

Küll aga koorivate näopuhastuskreemidega pole ma rahule jäänud. Või ma ei teagi, kas asi on toodetes, sest mulle ei sobi üldiselt mitte ükski näokreem, näomask või muu toode, mis peaks näo pooridest puhtaks tegema ja niisutama. Enamus kreemidega tekib mu näole lööve ja ka punnid tulevad nagu nalja näkku.

Kui puberteet algas, olin ma väga pikalt kimpus halva näonahaga. Mul oli päris tugev akne ja kasutasin ka igasugu Garnieri koorijaid ja muid "imetooteid", et ometigi punnid kaoksid- vastupidiselt sain ma neid hoopis juurde. Lõpuks mul ema ütles, et pese hommikul ja õhtul nägu vaid veega, pole vaja mingit keemiat endale näkku toppida.

Nüüd olen juba 3 aastat iga jumala hommik ja õhtu veega nägu puhastanud ja ma ei saagi muudmoodi. Ma ei saa magama jääda, kui ma ei ole saanud oma nägu puhastada päeva jooksul näkku kogunenud tolmust ja mustusest. Ma ei saa ka tõustes hiljem oma toiminguid teha, kui ma ei ole saanud nägu puhastada. See on kuidagi nii loomulik tegevus mu igapäeva elu juures.

Mu näonahale pole 3 aastat ühtegi vistrikku näkku tulnud. Okei, välja arvatud mõni üksik kord, kui tekib üks imepisike punn ja siis ma ka juba teen hädakisa, kuna olen harjunud, et näonahk on pidevalt oma normaalses olekus.

Seoses Puhta Looduse näoveega, siis mina ei soovitaks nende sarjast kibuvitsa lõhnaga näovett. Sellel on totaalne vanamuti lõhn ja ma ei liialda, kui ma seda ütlen. Sugulane kiitis küll maa ja taevani, et nii hea lõhnaga... mina siis muidugi vaatasin tükk aega suu ammuli otsa, et mis imelikud lõhnaeelistused mõnel ikka on.

Kõige asjalikum näovesi, mida ma olen kasutanud, on kurgi, õuna ja piparmündi näovesi. Ei jäta nägu hiljem kiskuvaks ega need pole ka kanged, nagu enamus näoveesid.

Puhastuspiimasid ma ei kasuta, sest need jätavad näo kuidagi liiga rasuseks ja see mulle ei istu. Küll aga silmameigieemalduseks on need väga ideaalsed. Olen ema kõrvalt proovinud Eesti Looduse saialille näopiima, aga no ei! Ma ei mõista, kuidas saab endal sellega üldse nägu määrida...

Puhta Looduse sarja tooted pole kindlasti oma nime väärilised, sest nende koostisosad ei ole absoluutselt looduslikud. Mõni väike osa kindlasti on, aga siiski ei tasu esmamuljest arvata, et need mingeid imeasju nahal korda saadavad. Pigem tasub neid lihtsalt nahal katsetada ja siis leida sealt omale sobiv- kas siis lõhna, välimuse pärast või lihtsalt odavalt kasutamiseks.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar