esmaspäev, 20. aprill 2015

ARVUSTUS: Splat Blackwood ja Ecodenta

Hakkasin hiljuti kasutama öko-hambapasta(sid). Ma ei ütleks, et midagi oluliselt muutunud oleks, aga pikapeale tuleb kindlasti kasuks- looduslikum ja parema maitsega. Mulle on oluline, et hambapasta ei käiks "suus ringi", st osade Colgatetega on selline probleem, et maitse on kuidagi mõrkjas-magus ja hakkab vastu.
Esimene, mis prooviks ostsin, oli kuskil 3 kuud tagasi, nimeks Splat Blackwood. Tuleb tunnistada, et esimese asjana köitis mind just värv. Tavaliselt on pasta ju valge, aga vahelduseks on huvitav proovida ka muud- seekord siis musta värvi.
Blackwoodi kasutan korra-kaks nädalas, üle selle mitte. Ülejäänud aja pesen tavalise hambapastaga, milleks on enamasti Colgate total. Lõhn on Blackwoodil üsna omapärane ja päris naljakas oli näha, kuidas suu üleni mustalt vahutab :D Suureks plussiks on kindlasti see, et ta ei tundu kange, aga hambad ja suu muudab üleni värskeks ja puhtaks. Koosneb ta kadakamarjaekstraktist, kasesöest ja biosolist. Samuti on hea see, et Blackwood ei sisalda fluori.



Teine hambapasta, mille oma "kollektsiooni" pistsin ja prooviks ostsin, oli valgendav Ecodenta musta söe ja Teavigo kompleksiga. Erilist muljet ei jätnud, sest olin ju varem juba musta pastaga eksperimenteerinud. Küll aga oli hambaid harjates värskust kohe tunda ja oli mitu korda kangem. Piparmündiekstrakti kohta ma infot ei leidnud, seega ma ei teagi, mismoodi sai see nii tugeva maitsega olla.
Igatahes kordan veelkord- igapäevaselt ma neid kindlasti ei kasuta, sest mõju hammastele võib vastupidiselt hoopis kahjulik olla. Samamoodi tean, et ka valgendavat hambapastat (tavalist Colgate whiteningi näiteks) ei tohi kasutada üle ühe korra nädalas. No ja noh... mu üks tuttav peseb sellega vist aastaid juba, sest tahab nii jubedalt endale säravvalgeid hambaid :D


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar