reede, 1. august 2014

Kõige halvem kosmeetika läbi aegade

Kuna paluti teha pisipostitus (ma ei tea ainult, kui pisikeseks see jääb) kosmeetikatoodete ja ka lihtsalt näo- ja kehahooldustoodete, juuksevärvide jm kohta, et mis on olnud halvim kokkupuude pakutud toodetega.

Ma kindla peale kõiki asju ei mäleta, mida olen kasutanud ja millega mitte rahule olen jäänud, aga proovin välja võtta meeldejäävamad olukorrad näidetest, kui olen endale koju tavaari ostnud, katsetanud enda naha ja juuste peal ja siis sellega täielikult ämbrisse astunud. Ehk siis tooted, mis ei kõlba kuhugi.

Alustame meigitoodetest, sest nii on lihtsam.
Esimesena meenub mulle Manhattani Highlighting Powder. See oli nii jube, et kui mina sellist asja toodaks, laseks ma selle juba ammu keelustada. Esiteks oli mul valitud täpselt oma nahatooni värv, mäletan, et poes olles ma otsisin tükk aega kõige sobivamat tooni.
Poes testrit proovida ei tahtnud, sest see puudrilapike oli läbi imbunud ja ei tea mis nahavähi ma sealt saanud oleks.
Kompaktpuuder oli mu näol põrsaroosa, nahalt koorus puudritükke ja tagatipuks nahk sügeles ja "kiskus", nagu keegi oleks mul näonahka kokku surunud.


Manhattan Clearface

Kunagi 14-15 aastaselt sai kasutatud selle sarja tooteid ja ma olin rahul. Ega ma eriti eriline meigispets polnud, peaasi et punnid ära kataks ja niisama nägu üle võõbatud oleks.
Nüüd aga elu sees sellist asja endale näkku ei topiks. Peitepulk tekitab näole laike, ükskõik kui õiget tooni sa siis endale ei sobitaks.
Jumestuskreemi puhul kiidaks seda, et ükskõik mis, aga jumestuskreem EI tohi jääda näol rasune ja laialivalguv. Toonid toonideks, aga vähemalt lasid need nahal hingata.
Praegu vist enam neid siniseid komplekte müügil pole, on tulnud mingid uued pruunid.


Maybelline Pure Liquid Mineral

Oma hinna vääriline see toode ei ole. Jätab naha rasuseks, ei lase hingata ja jätab mulje, nagu oleks terve purgi jumestuskreemi endale näkku kallanud. Vahet pole, kui oled kasvõi näpuotsaga tupsutanud.


Bellaoggi Volume Alto

Ripsmetušš, mis kuivab üllatavalt kiiresti ja jätab väga halvasti üldse midagi ripsmetele.


DivaDerme Lash Extender

Ripsme...pikendaja? Hind oli tol ajal päris kõrge, ju siis arvasin, et peab ka midagi aitama. Alguses oligi kõik tip-top ja nägingi vahet, et oma ripsmed on päris pikad juba ilma tushi kasutamata, aga lõpuks siiski pisikesi helmeid hakkas ripsmekarvadelt ära tulema ja sattus ka silma. Lõpuks viskasin selle lihtsalt meigikoti põhja tagasi.


Garnier Miracle Skin Perfector BB-cream

Mina, kes ma tahtsin loobuda jumestuskreemidest ja minna üle millelegi kergemale, sain taaskord pettuda.
Kui BB-kreemid alles välja tulid ja see nii uus asi oli, tahtsin ka muidugi mina selle endale soetada. Ja ma ei saa üldse aru, miks see nii oli, aga mitte ükski toon mulle ei sobinud. Rääkimata sellest vedelast konsistentsist, mis näol läikis ja tekitas mulje, nagu oleks just meigiga maratoni jooksnud.

Rõve, rõve, rõve ja veelkord rõve. Peale neid esimesi BB-kreeme tulid välja hiljem ka uued ja nagu lubatud, paremad kreemid. Soetasin endale ühe ja jälle pidin ma pettuma. Sama s*tt, mille sisse astuda, ei ole just kuigi meeldiv.





Seoses meigitoodetega nii palju, et ma ei hakanud rääkimagi Rimmeli, Carlo Di Roma ja muudest odavatest jamadest, mis ei kõlba kuhugile.
Jumestuskreemidega olen ikka vahel korralikult ämbrisse pannud. Nüüd aga kasutan ainult ühte ja ainsat tootesarja juba poolteist aastat.
See imetoode on SIIN.

Hetkel on mul nägu jumekas tänu päiksele ja mingit toodet ei kasuta, aga talviti olen näost jälle väga kahvatu ja see aitab suurepäraselt tooni juurde saada.
Jumestuskreemi kasutan ainult põskedele näpuotsaga, mitte et katan terve näo nagu maski ära.

Juustevärvidele üle minnes, ütleks nii palju, et neid võõraid vene värve kuskilt kahtlastest kauplustest kahtlastelt tädikestelt osta pole mina julgenud. Mis siis, et odavad ja lubavad juuksed imeilusaks teha. Juuksed on tõesti imekaunid pärast seda, kui oled omale potsiku blondeerijat pähe pannud ja neid peast kõrvetades näed pärast välja nagu takkus heinakuhi.

Siinkohal räägin blondeerijatest. Õudus. Ma ei saa aru, mis mul üldse arus oli, et lasin oma juukseid blondeerida, ime pole, et see mu terved juuksed nässu keeras.
Hetkel värvin oma juukseid kord kuus või kahe kuu jooksul ja ka siis ainult juuri. Kergvärviga muidugi.

Kuna mul on väga tundlikud silmad, isegi väga, siis oma silmade kallale ma igasugu ime asju ei lase. Silmameigieemaldajana olen kasutanud ainult Byphasse oma, mis on ka mu ema suur lemmik. Hind ei ole üldse krõbe ja see näopiim on tõesti meeldiva lõhnaga, mõnusalt kreemjas ja pehme. Vahepeal ainult jätab silmad kipitama, aga see vist normaalne minu silmade puhul.


(mainin, et see siiski mu järjekordne ämbrisseastumine pole, pigem toode, mida soovitan)

Juustehooldustoodetest ei hakka pikalt rääkima, sest väga hulle kogemusi ei ole olnud.
Või siiski, Garnieri Ultra Doux 5 plantes šampoon on väga vastiku lõhnaga. Mäletan, et vanaema juures juukseid pestes pidin alati suu kaudu hingama, et mitte seda kibedat haisu ninna saada.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar