esmaspäev, 18. august 2014

Peigmehe valimine

Kas te olete kuulnud teooriat, et naised valivad enda kõrvale mehe, kes on välimuselt sarnane nende isale ja mehed valivad enda kõrvale naise, kes on välimuselt sarnane nende emale?

Mõelge, kui mitu korda olete kedagi eemale lükates kasutanud väljendit "ta ei ole minu maitse" või "ta ei ole minu stiili inimene"? Mille järgi sa inimesi lahterdad?
Olen kuulnud, et inimesed valivad endale kaaslased oma vastassoost vanema omaduste järgi. Kui su isal olid tumedad juuksed, siis suure tõenäosusega on enamustel sinu partneritest olnud ka tumedad juuksed. Kui su isal on heledad silmad, siis tõenäoliselt võidavad su südame heledate silmadega meesterahvad. 
Kõlab päris pealiskaudselt, kuid üllatusin, kui jäin mõtlema, kui sarnased on Lauri ja mu isa nooruspõlves. Otsisin sahtlist albumi piltidega ja jäin uurima isa nooruspõlve pilte ja panin kõrvale kaaslase pildi, et võrrelda, kas tõesti on nii. Ja ennäe imet- tõesti, neil oli palju sarnaseid jooni.

Ma muidugi ei ütle, et nad üks-ühele sarnanevad, sest mu isal on ümaram nägu kehaehituse poolest, Lauril aga kitsam. Isal teistsugusem soeng, kui Lauril ja nii edasi ja edasi.
Muidugi pole ma vähe Laurile pähe tagunud, et küll sa ikka meenutad mulle kedagi, aga ma ei tea keda. Paar kuud tagasi oma kahe onu nooruspilte vaadates mõistsin, et hoopis nemad on VÄGA sarnased olnud Laurile. Nad kõik 3 (mu kaks onu ja mu isa, ehk siis vennad) on olnud teismelisena nagu kolm tilka vett, nüüd aga on läinud kõik erinevat nägu ja nad kõik on erineva kehaehitusega.

Panen siia ka pilte isa nooruspõlvest, eks need lugejad, kes on Laurit piltidelt või päriselus näinud, (mul siin blogis kuskil alguses on ka täiesti pildid olemas) otsustagu ise- kas on ühiseid jooni või pigem mitte.


Aa, vabandan halva kvaliteedi eest. Ega pole just kuigi kerge fotoalbumist pilte telefoniga pildistada.








1 kommentaar:

  1. Kui ma mõtlen enda eksidele ja praegusele elukaaslasele, on nad minu isa täielikud vastandid.

    VastaKustuta