neljapäev, 23. juuli 2015

hetke lemmikud

Väike postitus minu hetke lemmikutest, lihtsalt kasutuses olevatest toodetest ja toodetest, mis võibolla ei olegi veel kasutust leidnud. Asjad ei ole ainult ilu-, toidukategoorias või muu säärase vaid kõigest, mida vähemalgi määral kasutan. Loomulikult kõiki asju üles loetlenud ei ole, seega katsungi teha vaid loved-ones listi :)
Postitus ei sisalda reklaami!

PS! Mõtlesin, et teeks siis nii, et üks postitus on nt toiduteemal, teine riiete, kosmeetika, hügieenitarvete jms :D? Sest kõike siia üles panna oleks suht pointless ja ma väga ei viitsiks ka.

Kodujuust murakamoosiga

Oooooeee bella, kui hea see on! Ma olen peres vist ainus, kes seda sööb, sest teistel on enamasti esimesest ampsust juba suus ringi hakanud käima. Minu arust on see aga väga mahe ja mõnus, samuti on mustika- ja vaarikamoosiga kodujuustud väga head :)

Taffel salsa nuts

Viimasel ajal on poeskäigu ajal alati üks pakike korvi lennanud. Kunagi mu vanaisa alati ostis neid sinihallitusjuustu omasid, aga need olid ikka väga vastikud tol ajal.

Sushi

Ma. Jumaldan. Sushit. Tõesti noh, japsid on ikka millegi väga maitsvaga hakkama saanud! Õnneks tänapäeval see enam nii fui-issand-kui-vastik teema pole, sessuhtes et paljud on õnneks kasvõi MAITSNUD seda. See on jah suht fifty-fifty, sest üks mu sõber nt jälestab seda ja Lauri näiteks on samasugune fanatt nagu mina. Oeh, isu tuli peale juba :(


Activia mango-papaia jogurt

Just hiljuti avastasin, et päris mekitav on. Sessuhtes, et oleks siis neid suurtemates pudelites või pakendites, aga ei.. mingid väiksed topsilaadsed on, paar lonksu ja ongi kõik. Tahaks ikka rohkem ju!

Eesti Pagar martsipani- ning suitsukanapirukad

Kuna ma ise suur küpsetaja ei ole (no siis küll, kui tuju on, aga selleks nimetatult peabki tuju olema :D) siis on külmutatud tooted alati hea... valik. Alguses olin nende suhtes skeptiline, sest ei tundunud väga usutav, et mingid külmutatud plönnid väga mokkamööda oleks. Aga tõesti, maitse on suurepärane ja pirukad on just nagu ise tehtud!


Eesti Pagar küüslauguvõiga baguette

Aegajalt ikka ostan ja viskan ahju. Mingi teise maitsega on veel, ma hetkel ei ole kindel, aga see nii hea ei olnud.


Mogyi sihvkad

Hea näksimine näiteks teleka vaatamise kõrvale. Tekitab tõesti sõltuvust ja olen minagi sinna lõksu langenud, sest poest ei saa lahkuda ilma suure sihvkapakita!

Pai pirni-banaani smuuti

Kindlasti olen ka teisi maitseid proovinud enda mäletamist mööda, aga just selle maitsega smuuti ostsin paar päeva tagasi. Noh, ütleme nii, et Lauri proovis lonksu ja ütles, et see maitseb nagu okse :D mulle aga meeldis, mahlane ja mõnus, küll aga mitte nii mõnus, kui isetehtud värske smuuti :)


Vitamin Well Reload

Jah, just Reload, sest teised maitsed mulle väga ei istu. Näiteks Focus maitseb nagu ülimega ülelahjendatud siirup.


Hellus joogijogurtid/actimel

Hapupiimad on väga head, aga need actimelipudelid on nii pisikesed jällegi, et ühe lonksuga on kõik otsas :(



Isetehtud burger

Sest... miks mitte? :D Isetehtud on alati parem, kui kellegi.... teise tehtud. Pealegi saad sa ise timmida, mida burksi vahele panna ja ühtlasi on see ka kordades tervislikum!


Largo/Cido banaaninektar

Lihtsalt supeeer! Ma ei mäleta, millal ma need nektarid poest avastasin, aga tõesti väga head on. Ja jällegi olen mina ainus, kes neid joob :)
Üleüldse kõik, mis banaanidega seondub, maitseb mulle väga.


Salvest porgandimehu/Hippo maasikanektar

Jälle olen ainus, kes seda joob. Teised kannatavad veel kuidagi külmana juues ära, aga üldiselt jah... kui kodus on, siis tean, et vähemalt ei jooda käest ära :D
Selle nektariga on nii, et see peaks olema vist pisemate laste pärusmaa. Aga mis siis, hea on ju!



Veski Mati neljaviljapuder

Nüüd enam ma nii väga pudruvalmistaja polegi. Varem sai ikka iga hommik tehtud, kuni lõpuks ma ei viitsinud lihtsalt nii kaua pliidi ääres vahtida ja läksin kiirputrudele üle. Need aga pole nii kasulikud, seega ei ole ma ka hetkel väga pudrusõber enam olnud, kuid peaks uuesti sellele lainele üle minema. Tööl olles sain igal hommikul kiita, sest ma olin ainuke, kes putru sõi, kui teised oma kaloririkkaid võileibu järasid :D


Pisang apelsinimahlaga

Ükskord ema pakkus mulle, ma ise ei olnud kuigi sillas sellest. Esiteks pisang on mürgirohelist värvi ja tundub mega keemiapomm ning ma ei olnud väga kuulnudki, et sellest isegi kokse tehakse.
Kuid tõesti, parim combo ongi just apelsinimahlaga!

Melon

Mahlane, värskendav ja mõnusalt kollane! Yum!


Cosmopolitan Diva

Oii, see jook tundus ikka täiega overrated. Ma arvasin, et see on jube läila ja mingite tibide pärusmaa, aga vot eksisin. Esimene lonks oli üllatav, ma isegi ei oska kirjeldada seda maitset hetkel. Kuigi... ta oli küllaltki tavalise vahuveini mekiga.


Puls tikrisiider

Kes pole veel proovinud, siis kindlasti proovige! Minu selle suve lemmik(alkohoolne)jook :)


Millenium šokolaad

See šoks jäi alati riiulitelt tahaplaanile. Ma eriti tihti šokolaadi ei ole ostnudki, aga nüüd alles hiljuti ma ei tea isegi miks, haarasin käe just selle järgi. Sulab lausa suus!

Spinat

Jah, spinat. Minu arust sobib see praktiliselt igale poole + on mega kasulik. Spinat all the way!

Vau sidrunijäätis

Tõesti vau! Mõnusalt hapukas ja hea vaheldus magusatele jätsidele.


Piparmünditee

Kasulik ja ka maitsev. Eriti hea on siis, kui piparmünt kasvab oma koduaias :)


Ma arvan, et selleks korraks on vist kõik... hetkel ei tule rohkem midagi meelde, kuigi usun, et seda listi tuleks täiendada veel ja veel. Ei saa ju olla, et nii vähe mul neid lemmikuid ongi :D

Teised lemmikud juba järgmises postituses!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar