neljapäev, 19. juuni 2014

Jaanipäev + picpost

Ma just mõtlesin, et peaks hakkama blogima nii, et paar päeva oleks vahet ning siis alles kirjutaks midagi uuesti. Niimoodi igapäevaselt random hülge-möla (nagu üks teine blogija ütleb :-D) pole ka mõtet kirjutada ja lugejad ei viitsi ka seda ilmselgelt lugeda.
Teisipäeval käisid meil külas empsi lapsepõlvesõbranna ja tema tütar Mirke. Teine tütar, Marilin, keda ma juba sünnist saadik tean, temaga kahjuks enam ei suhtle. Ta on nüüdseks tohutult andekas ja niivõrd tubli neiu vaatamata oma nägemispuudele. Ma ei tea, millega ta nüüd tegeleb ja mis ta hobideks on, aga ma tean, et neid tal juba ilmselgelt jagub. Panen siia allapoole postituse lõppu ühe lehekülje, kus saate tema klaveriesitust kuulda :)
Eile logelesin niisama ja sõitsin õhtul Väätsale. Lauri mängis poistega jalgpalli ja nägin ka Steni, kes nüüd siia samasse kolis kus praegu elan. Otsustasime kolmekesi tagasi sõita, aga siis ma mõtlesin, et võiks Lauri väikevenna õue tuua ja nii päästsimegi ta magamapanekust. :-D
Homme kell 12 on mul järjekordne hambaarsti aeg, juba kolmas kord pean seoses juureraviga sinna minema. Õeh, lohutan end sellega, et vähemalt on viimane kord. Õhtul on Piiuka pidu, ilmselt lähme Lauri sõprade ja mu onuga sinna, näen ta uut autot ka siis, mida juba praegu Lauri nii kiitnud on :)
Laupäeval on Väätsa jaanituli, pühapäeval Paides ning esmaspäeval teeme oma platsil lõkke püsti. Meil oli alguses krunti ostes juba väga suur maalapp maad, aga isa on puid maha raiunud ja ma ei kujuta ettegi, kui mitu hektarit maad meil juba on.
Järgmine neljapäev või reede on siis lõpuks Peipsi äärde sõit. Tohutult ootan! Ainult et need kuradi ilmad võiksid natukenegi paraneda, hommikul aknast välja vaadates on kõik üks ja see sama.
Ilmataat, ole mees ja jaga päikest siia ka!

Andekas Marilin






Nagu kunstküüned oleks peal:-D






 Secret nailbox

Erivärviliste silmadega, loomulike lokikestega printsess Mirke :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar