teisipäev, 3. juuni 2014

Beauty post

Saab siis see oodatud "ilupostitus" ka tehtud :)
Mõtlesin tükk aega, mida ja millest kirjutada, aga siis sain aru, et võiks ainult kirjutada seda, milliseid ilutooteid igapäevaselt ja ka harvem kasutan. Ma ei liigitaks neid kõiki just ilutoodete alla, aga igasugu naiste vidinad ju vist selle alla kuuluvad?
Kõiki asju ma pildile ei mahutanud, sest ma ei viitsinud pärast seda jama koristada ja kõiki asju taas oma kohale panna. Mäletan, et kuskil aasta või kaks tagasi oli mul kaks kapipealset, mis oli igasugu pahna täis ja seda korrastades suutsin 3 suurt musta prügikotti täis saada. Suhteliselt kohutav, kui palju raha ma kunagi igasugu vidinatele alla panin. Ostsin asju, mida mul vajagi polnud, igasugu kosmeetikatooted, deodorante oli mul kuskil 30 kandis (ühe kapi peal!) ja osad viskasin lihtsalt lõpuks minema, kuna ruumi polnud.
Nüüd aga nii pea kui tekib mingi üleliigne jama, viskan kohe ära. Kui tuppa uue mööbli sain, kuskil 2 kuud tagasi, siis tegin jälle suurpuhastuse ning 2 kotti sai taas ära visatud koos suure pahnaga. Ma lihtsalt ei tea, kust mul neid niimoodi koguneb :D.
Igatahes, enjoy

Tooted, mida igapäevaselt kasutan või siis tihedamini. Hommikuti föön, minisirgendaja tuka jaoks, palsam (šampoon on lamp Syossi oma), meigieemaldi, läätsevedelik, eraldi ripsmetušš läätsekandjale, BP lõhnaõli ja FIT me jumestuskreem. Joogipudeli mahutasin pildile seetõttu, et tarbin iga päev vett ja see ka ju omamoodi soodustab ilusaks väljanägemist? :D Hea nahk ja tervis=ilu.


Tooted, mida ei kasuta igapäevaselt. (Mahutasin pildile vaid mõningad asjad) Ehted, kosmeetika, lõhnaõlid jms.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar